خرید بلبرینگ

استفاده از بلبرینگ در صنعت بسیار زیاد است، این قطعات در حوزه صنعت و ماشین آلات بسیار به کار می‌روند و فروش بالایی در میان صنعتگران و شرکت‌های تولیدکننده خودرو دارند. بیشتر استفاده‌کنندگان بلبرینگ، اطلاعات زیادی از انواع مدل‌های بلبرینگ مثل بلبرینگ ماشین سنگین و یا بلبرینگ ماشین آلات راه سازی ندارند و فقط نام یا برند آن را می‌شناسند. برای این منظور ما برای شما اطلاعات جامع و مفیدی را در این مطلب بیان کرده ایم تا شما نیز هنگام خرید بلبرینگ بتوانید انتخاب مناسب و خوبی را داشته باشید.

نوع انتخاب بلبرینگ‌ها

هر کدام از بلبرینگ‌ها دارای مشخصات مختلف با کارایی متفاوتی می‌باشند این ویژگی و مشخصات است که تعیین می‌کند که هر بلبرینگ چه کاربردی دارد. برای مثال می‌توان به بلبرینگ شیار عمیق اشاره کرد که برای نیرو‌‌های شعاعی نظیر نیرو‌‌های محوری خوب است. همچنین این دست از بلبرینگ‌ها دارای اصطکاک پایین هستند و دقت فوق العاده‌ای در حرکت دارند. به همین علت این دست از بلبرینگ‌ها برای موتور‌‌های الکتریکی کوچک بسیار مطلوب و مناسب می‌باشند.

بلبرینگ‌های کروی و غلطکی نیز این امکان را دارند که بار‌‌های سنگین را به راحتی حرکت و جابجا کنند و همچنین دارای ویژگی خود تنظیمی‌ دارند. با توجه به این نوع ویژگی که بیشتر برای کاربرد‌‌های مهندسی در نیرو‌‌های زیاد، انحراف و ناهماهنگی در شفت‌ها وجود دارد، مناسب می‌باشد.

کلیدی‌ترین نکات خرید بلبرینگ

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید بلبرینگ به آن توجه کنید عمر بلبرینگ است این مسئله بسیار مهمی ‌است که باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. طول عمر بلبرینگ با مدل و برند آن کاملا رابطه ی مستقیمی‌دارد و مانند دیگر قطعاتی که در سایر ماشین آلات و تجهیزات مختلف کاربرد دارد. شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی هستند که امروزه بلبرینگ‌ها را در انواع متنوعی تولید می‌کنند و به بازار عرضه می‌نمایند بعضی از آن‌ها بیرون از مرز‌‌های کشور و بعضی دیگر نیز ساخت داخل کشور می‌باشد. اغلب بلبرینگ‌ها که در حال حاضر در کشور ما به فروش می‌رسند از نوع خارجی هستند و کمتر بلبرینگی را می‌توان پیدا کرد ساخت داخل کشور باشد.

خرید بلبرینگ

اهمیت قیمت بلبرینگ در میزان کیفیت

از میان بلبرینگ‌های خارجی برند‌‌های با کیفیت و بی کیفیت زیادی وجود دارد تا جایی که ممکن است از برند‌هایی  که خیلی مطرح و شناخته شده نیستند خرید نکنید. معمولا برند‌‌های معروف از کیفیت و قیمت بالایی نیز برخوردار هستند که توصیه می‌شود که از این نوع برندها استفاده کنید. زیرا بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود به این علت که این بلبرینگ‌ها از عمر بیشتری نیز برخوردار هستند. مزیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از بلبرینگ‌های با کیفیت گران قیمت مانع از خراب شدن مداوم دستگاه شود که به سبب آن هزینه‌های تعمیر آن نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند. میزان بهره وری و تولید را نیز افزایش می‌دهد. سایر مزایای دیگر آن افزایش سود دهی، پایین آوردن هزینه‌های نصب و اجرای بلبرینگ، کاهش دادن هزینه‌های خرید بلبرینگ را نام برد.

سایر ویژگی‌های برای خرید بلبرینگ

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بلبرینگ‌ها در هنگام خرید تاریخ درج شده بر روی آن است. کلیه شرکت‌های تولیدکننده این قطعه بر روی تمامی‌ کالاها خود تاریخ تولید را درج می‌کند که بعد از مشاهده‌ی تاریخ درج شده بر روی آن این اطمینان و اعتماد را برای مشتریان فراهم می‌کند که این قطعه جدید بوده و به تازگی تولید شده است و می‌تواند خرید مطمئن‌تری انجام دهد.

مهم‌ترین نکاتی که برای خرید بلبرینگ‌ها وجود دارد این است که بعضی از خریداران نسبت به آن بی توجه هستند بسته بندی کالا است. بسته بندی کالا یکی از فاکتور‌‌های بسیار مهمی ‌است. توصیه‌ای که به شما مصرف‌کنندگان عزیز داریم این است حدالمقدور از خرید بلبرینگ‌هایی  که دارای بسته بندی بی کیفیت و یا فاقد بسته بندی هستند اجتناب کنید. شرکت‌های تولیدکننده بلبرینگ علاوه بر کیفیت محصول بسته بندی مرغوبی نیز دارند این نوع بسته بندی اصل بودن اورجینال بودن قطعه را نشان می‌دهد. برای خرید بلبرینگ‌ها می‌توانید از فروشندگان معتبر و با تجربه در این حرفه نیز کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید بلبرینگ

آیتم‌های موثر در خرید بلبرینگ

برای خرید و انتخاب بلبرینگ عوامل زیادی وجود دارند اعم از:

  • فضای کاری
  • نصب و اجرای آسان و ساده
  • بار
  • سرعت
  • ناهماهنگی
  • دقت
  • استحکام
  • جابجایی محوری
  • آب بندی داخلی
  • نصب و پیاده سازی

می‌باشد که هر کدام در انواع بلبرینگ‌ها کاربرد‌‌های مختلفی دارند که می‌توان با این فاکتورها مورد سنجش قرار داد.

انواع روش‌های خرید و فروش بلبرینگ

با آشنایی کامل از روش‌های خرید و فروش بلبرینگ شما می‌توانید اطمینان پیدا کنید تا یک انتخاب مناسب و هوشمندانه برای این کار داشته باشید. انواع روش‌های خرید بلبرینگ شامل روش سنتی، آنلاین می‌باشد در زیر به شرح آن می‌پردازیم.

۱. خرید بلبرینگ به روش سنتی

بلبرینگ‌ها به قطعاتی گفته می‌شود که در صنایع و ماشین آلات مختلف صنعتی کاربرد دارد. این شیوه یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید است که مشتری با مراجعه حضوری به یکی از فروشگاه‌های لوازم و قطعات  صنعتی و با مشاهده‌ی برنده‌ها، انواع مختلف آن و مقایسه قیمت‌ها اقدام به خرید می‌کند.

۲. خرید و فروش بلبرینگ به صورت آنلاین

امروزه یکی از روش‌های جدید و آسان خرید‌‌های اینترنتی است به این صورت که شما می‌توانید هر کالا یا محصولی که مورد نظرتان است را از طریق اینترنت به صورت آنلاین خرید کنید.

این روش خرید در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و مشتریان می‌توانند به راحتی تمامی‌ کالاها را مشاهده کنند و بررسی و مقایسه قیمت‌ها و کیفیت و برند آن‌ها با یکدیگر اقدام به خرید کنند، اما‌ مسئله‌ی مهمی‌ که باید حتما مورد توجه قرار دهید این است که در این روش باید از فروشگاه‌های معتبر و مورد اطمینان خرید آنلاین انجام دهید. از دیگر مزیت‌های خرید آنلاین این است که شما می‌توانید در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *